آموزش دوربین مدار بسته

آموزش دوربین مدار بسته

بهترین آموزش های دوربین مدار بسته : این وبلاگ به معرفی انواع سیستم های دوربین مدار بسته و آموزش های نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته می پردازد
آموزش دوربین مدار بسته

آموزش دوربین مدار بسته

بهترین آموزش های دوربین مدار بسته : این وبلاگ به معرفی انواع سیستم های دوربین مدار بسته و آموزش های نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته می پردازد

راهکارهای هوشمند داهوا با هوش مجازی در Security Essen 2018

Dahua تکنولوژی‌، محصولات و راه‌حل‌های هوشمند با هوش مجازیِ خود را در Security Essen 2018 به نمایش می‌گذارد

داهوا تکنولوژی، یک تولید کننده محصولات نظارت تصویری و سیستم های مداربسته، در نمایشگاه SECURITY ESSEN 2018  آلمان بسیار قدرتمند حاضر شد. Dahua با شعار «هوش مصنوعی ارزش‌آفرین است» تکنولوژی‌های نوآورانه‌ی خود را ارائه داد و محصولات و راه‌حل‌های هوشمند با هوش مصنوعی خود را در غرفه‌ی 7C35 سالن Congress Center Essen Hall 7 به نمایش گذاشت.

سیستم نظارت آسان

SECURITY ESSEN 2018 که یکی از نمایشگاه‌های تجاریِ اروپا در حوزه‌ی امنیت است، پلتفورم خوبی برای فناوری‌های Dahua برای نمایش آخرین فناوری های خود در ایجاد سیستم نظارت آسان، هوشمند و بهینه فراهم کرده است.

Dahua با سرمایه‌گذاریِ مداوم در هوش مصنوعی اکنون می‌تواند یک سری کاربرد فناوری هوش مصنوعیِ پیشرفته‌ای از جمله محصولات سری حس عمیق و سایر راه‌حل‌های هوشمندانه مانند شهر ایمن را به ارمغان آورد. در کنار آن، چند فناوریِ منحصر به فرد نیز معرفی شده است، از جمله HDCVI 4.0، Video Cloud، کدگذاریِ H.265+ هوشمند و فناوریِ ePOE و EoC، که همگی نماد نوآوری‌های Dahua را در خود دارند. نمایه‌ی محصول جامع Dahua عبارتست از:

IPC-HDW8341 استخراج اطلاعات تصویر سریع را از ویدئوهای دارای رزولیشن بالا برای شمارش افراد گردآوری کرده و دارای دقت بسیار بالاییست.

 

DH-IPC-HDBW8341X-3D  دوربین تحت شبکه با هوش مصنوعی برای شمارش افراد با لنز دوبل 3MP

IPC-HDW8341-3D عضوی از خانواده‌ی حس عمیق داهوا است. طراحی لنزها و سنسورهای دوبل، بر اساس الگوریتم‌های یادگیریِ عمیق با پشتیبانیِ چیپ Movidius، باعث شده است که این محصول بتواند به سرعت از ویدئوهای رزولیشن بالا اطلاعاتی برای شمارش افراد استخراج کند که دقت آن بسیار بالا بوده و تا 98% می‌رسد. دوربین را می‌توان به صورت وسیع برای ورودی و خروجیِ مرکز تجاری، سیستم بررسیِ فرودگاهی/ایستگاهی، بانکداری، خرده‌فروشی و سایر صحنه‌هایی که نیازمند شمارش افراد باشد به کار برد.

HAC-HDW2241M-E2  دوربین با لنز دوبل HDCVI IR استارلایت 2MP

HAC-HDW2241M-E2 در کنار سنسور تصویر CMOS با مگاپیسکل عملکرد بالای 1/2.8، می‌تواند خروجیِ تصویر 1080P HD را پشتیبانی کند. در کنار آن، لنز ثابت با چشمیِ دوگانه، که می‌توانند به صورت جداگانه تنظیم شوند، به این محصول انعطاف‌پذیری می‌دهد. به علاوه، ساختار خاص باعث می‌شود که این دوربین برای صحنه‌های مختلف مانند گوشه‌های راه‌روها، سالن‌ها، گوشه‌ی دیوار، ورودی‌ها و غیره مناسب باشد.

بخشی از محصولات برجسته‌ی فناوری‌های Dahua شامل مورد زیر می‌شود:

سیستم ارتباطات ویدئویِ داخل آپارتمانیِ دوسیم (زوج سیم) کوچک - VTO2000A-C-2 VTO2000A-B5 VTNS1006A-2 VTH5222CH

VTO2000A-C-2، ماژول دوربین با زوج سیم بخش اصلیِ ایستگاه خارجیِ دو سیمه است. یک سیستم آنالوگ قدیمی را می‌توان با ترکیب با VTNS1006A-2 (سوئیچ دو سیمه) و VTH5222CH (ایستگاه درون‌اتاقیِ دو سیمه) بدون هیچگونه‌ی هزینه‌ی سیم‌کشی به‌روزرسانی کرد. دو سیم‌های بدون قطبیت برای پیاده‌سازی بسیار آسان هستند.

استارلایت و طراحیِ آل-این-وان با ترکیب با کدک H.265، حداکثر رزولیشین IPC-PF83230-A180 را تا 32M می‌رساند.

IPC-PF83230-A180  دوربین تحت شبکه‌ی توپ پانارومایی چند سنسوری 4x8MP

استارلایت و طراحیِ All In one با ترکیب کدک H.265، حداکثر رزولیشین IPC-PF83230-A180 را تا 32M می‌رساند. بر اساس این عملکرد عالی، چند نیازمندیِ نظارتی را می‌توان به خوبی ارائه کرد، و برای مکان‌های خاص مانند میدان فوتبال، بانک، شهر، پارکینگ و غیره مناسب است.

دوربین آی‌پی DH-IPC-HFW8242F-FR با هوش مصنوعی، رکوردر ویدئویِ شبکه‌ی هوشمند DH-IVSS7008-1T، و امضاء دیجیتال زمینیِ LDV49-SAI200 نیز وارد نمایشگاه Dahua از آخرین برنامه‌یIFSEC International 2018 در لندن شدند، که در آن شهرت و شناخت بسیار خوبی از بازدیدکنندگان کل جهان به دست آورده بودند.

پشتیبانی از زندگیِ هوشمند توسط راه‌حل‌های هوش مصنوعی

در Security Essen، Smart Retail 2.0 و همچنین Smart Logistics به بازدیدکنندگان معرفی شدند. این راه‌حل‌ها بر اساس هوش مصنوعی تصویر بسیار روشنی از زندگیِ هوشمند آینده به دست می‌دهند، که با مأموریت داهوا برای «فعال‌سازی جامعه‌ای ایمن‌تر و زندگیِ هوشمندتر» مطابقت دارد.

راه‌حل هوشمند Dahua بر اساس هوش مصنوعی عبارتست از:

Smart Retail 2.0 بر روی ادغام سیستم امنیتیِ سنتی و عملکردهای هوشمند تازه توسعه‌یافته متمرکز است.

Smart Retail 2.0

Smart Retail 2.0 بر روی ادغام سیستم امنیتیِ سنتی و عملکردهای هوشمند تازه توسعه‌یافته متمرکز است. Smart Retail 2.0 شامل پنج سناریوی برنامه‌ی هوشمند است: ورود و خروجی هوشمند، تبلیغات قفسه‌ای، پیشگیریِ کانتر خروجی، تحلیل عملیاتی و گشت از راه دور، که با موفقیت نگرانی‌های امنیتیِ مرسوم مشتریان را رفع کرده و امکانات بیشتری برای هوشمندیِ تجارت‌ها ارائه کرده است.

 Smart Logistics

Dahua با ترکیب راه‌حل‌های صنعت آماد و محصولات بینش ماشینی، یک مدل جدید آماد با هوش مصنوعی ارائه می‌کند. این پلتفورم اسکن کد چرخشی یک نمایشگر ادغام شده برای خوانش کد در صنعت آماد است.

راه‌حل‌های منزل و شهر هوشمند داهوا نیز بخشی از راه‌حل‌های هوشمندانه‌ای است که در نمایشگاه معرفی شدند، که تصویر کاملی از ابتکارات زندگیِ هوشمند داهوا به دست می‌دهد. Dahua با مأموریت ایجاد «جامعه‌ای ایمن‌تر و زندگیِ هوشمند‌تر» بر روی نو‌آوری، کیفیت و سرویسِ شریک‌های سرور و مشتریان سرتاسر جهان متمرکز خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.