آموزش دوربین مدار بسته

آموزش دوربین مدار بسته

بهترین آموزش های دوربین مدار بسته : این وبلاگ به معرفی انواع سیستم های دوربین مدار بسته و آموزش های نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته می پردازد
آموزش دوربین مدار بسته

آموزش دوربین مدار بسته

بهترین آموزش های دوربین مدار بسته : این وبلاگ به معرفی انواع سیستم های دوربین مدار بسته و آموزش های نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته می پردازد

نمایندگی داهوا | تخته هوشمند داهوا

نمایندگی داهوا: داهوا یک محصول تخته هوشمند معرفی کرد!

حتما برند داهوا را به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان دوربین مدار بسته داهوا می شناسید. این برند چینی توانسته ظرف چند سال در صنعت تجهیزات نظارت تصویری جزو پرفروش ترین برندهای جهان باشد. دوربین های مداربسته کوکاکسیال HD، دوربین های تحت شبکه IP، محصولات کنترل تردد و خانه هوشمند از جمله محبوبترین محصولات Dahua هستند.

نمایندگی داهوا: داهوا یک محصول تخته هوشمند معرفی کرد!

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، حتما برند داهوا را به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان دوربین مدار بسته داهوا می شناسید. این برند چینی توانسته ظرف چند سال در صنعت تجهیزات نظارت تصویری جزو پرفروش ترین برندهای جهان باشد. دوربین های مداربسته کوکاکسیال HD، دوربین های تحت شبکه IP، محصولات کنترل تردد و خانه هوشمند از جمله محبوبترین محصولات Dahua هستند.

داهوا در ایران نیز نمایندگی دارد. داهوا پارس به عنوان نمایندگی داهوا در ایران محصولات این شرکت را عرضه می کند.

داهوا اخیرا یک تخته هوشمند الکترونیکی معرفی کرده است.

شرکت داهوا تکنولوژی، تخته سفید تعاملی هوشمند DahuaDeepHub خود را معرفی کرده است. این تخته برای اتاق‌های جلسه مدرن و نیازهای ارتباطی از راه دور مناسب است.

داهوا در کنار تولید دوربین مداربسته، با تکیه بر نیازهای فعلی دیجیتالی مشتریان، سال‌ها در حال بررسی بازار ویدئو کنفرانس بوده و از قابلیت‌های نوآوری در فناوری خود برای تجهیز DahuaDeepHub به یک رابط کاربرپسند و نمایشگر دیجیتال بی‌سیم 4K، استفاده کرده است.

قابلیت نوشتن صفحه لمسی و سایر ویژگی های هوشمند. تجربه کنفرانس ویدیویی هوشمند، کارآمد و مشارکتی را در عصرفناوری اطلاعات هوشمند ارائه می‌کند

تخته هوشمند داهوا بدون در نظر گرفتن سیستم عامل از پخش بی سیم از لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه و غیره پشتیبانی می کند. این امکان پخش بی سیم حداکثر 9 پایانه را به طور همزمان فراهم می کند، که به تسهیل فرآیند نصب و حذف درهم و برهمی کابل در اتاق جلسه کمک می کند. بنابر توضیحات نمایندگی داهوا، این محصول همچنین از صفحه نمایش LED 4K UHD Direct View (DLED) با فناوری ضد تابش نور استفاده می کند که تصویر را به وضوح تماشای تلویزیون HD می کند و تجربه و کارایی جلسه را تا حد زیادی بهبود می بخشد. برد دیجیتال تعاملی برای جلسات و تیم های کاری مختلف این دستگاه مجهز به فناوری Zero Air Gap است که هوای بین پنل لمسی و ماژول LCD را برای کاهش بازتاب و بهبود خوانایی حذف می کند.

از نوشتن حساس به شیب تنها با تأخیر کمتر از 35 میلی‌ثانیه پشتیبانی می‌کند و تجربه نوشتن روانی مشابه نوشتن روی کاغذ ارائه می‌کند. چندین حالت نوشتن هوشمند را ارائه می دهد و امکان نوشتن همزمان تا 20 نقطه روی صفحه را فراهم می کند. این ویژگی‌ها برای طوفان فکری که در آن چندین عضو تیم می‌توانند همزمان ایده‌های خود را روی تخته سفید به اشتراک بگذارند و بنویسند، عالی هستند. علاوه بر این، این برد هوشمند ابزارهای نوشتاری از جمله خودکار، پاک کن و شکل را نیز ارائه می دهد. اندازه یک شکل را می توان با استفاده از حرکت دو انگشتی تنظیم کرد و همچنین می توان نتیجه را کشیده و در اطراف صفحه حرکت داد. در صورت نیاز به فضا یا صفحات بیشتر، DahuaDeepHub به شما امکان می دهد اندازه را افزایش دهید و صفحات اضافی را درج کنید. پس از جلسه، تمام فایل ها را می توان به سادگی با اسکن یک کد QR یا از طریق ایمیل به اشتراک گذاشت.

به طور خاص، DahuaDeepHub یک تجربه ارتباط چهره به چهره واقع گرایانه را ارائه می دهد و به شرکت کنندگان جلسه اجازه می دهد از راه دور با یکدیگر تعامل داشته باشند و محتوا را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

نمایندگی داهوا: داهوا یک محصول تخته هوشمند معرفی کرد!

این تخته سفید تعاملی دارای یک ماژول PC قابل جدا شدن اختیاری با سیستم عامل ویندوز است که از نرم افزار کنفرانس ویدیویی شخص ثالث معمولی پشتیبانی می کند. مدل‌های LPH-C آن مجهز به دوربین مداربسته 4K با میدان دید تا 104 درجه FOV (H) و اعوجاج لنز کمتر از 5 درصد برای ثبت جزئیات واضح و ارائه ویدیوی با کیفیت بالا حتی در اتاق جلسه است. همچنین دارای مجموعه ای از بلندگوها و میکروفون های داخلی است که می تواند شعاع همه جانبه تا 8 متر را پوشش دهد.

وایت برد دیجیتال با پایه موبایل ماژول حفاظت از برق آن منبع تغذیه مداوم را تضمین می کند تا از از دست رفتن اطلاعات در صورت قطع برق جلوگیری کند. همچنین از قفل اثر انگشت پشتیبانی می کند، یک ویژگی امنیتی که برخی از IFPD های موجود در بازار از آن برخوردار نیستند. این تضمین می کند که فقط کاربران مجاز می توانند وارد دستگاه شوند و به محافظت از اطلاعات داخلی و محتوای کنفرانس کمک می کند.

همچنین دارای یک عملکرد رمزگذاری برای محافظت از تبادل اطلاعات هنگام اشتراک گذاری فایل ها است. تخته سفید تعاملی هوشمند DahuaDeepHub با عملکردهای بیشتر برای برآوردن نیازهای مختلف کاربران، تجربه کنفرانس ویدیویی را تغییر می‌دهد و آن را به سطح بعدی می‌برد. مشکلات رایج روش کنفرانس سنتی را با استفاده از قدرت داهوا در نوآوری و فناوری حل می‌کند و آن را به یک جایگزین بسیار برتر برای راه‌اندازی وایت برد-پرژکتور منسوخ و نامناسب تبدیل می‌کند.

نمایندگی داهوا: داهوا یک محصول تخته هوشمند معرفی کرد!

فناوری داهوا با مأموریت خود "توانمندسازی جامعه ایمن تر و زندگی هوشمندتر" به تمرکز بر "نوآوری، کیفیت و خدمات" برای خدمت به شرکا و مشتریان خود در سراسر جهان ادامه خواهد داد.

این تخته هوشمند بزودی در نمایندگی داهوا در ایران نیز قابل سفارش می باشد.

راهکار داهوا | نمایندگی داهوا | داهوا

راهکار مدیریت هوشمند ترافیک داهوا طبق توضیحات نمایندگی
تراکم ترافیک و تصادفات جاده ای سخت ترین چالش هایی است که سازمان های مدیریت ترافیک در سراسر جهان با آن مواجه هستند. با شهرنشینی رو به رشد در کشورهای مختلف و افزایش تعداد وسایل نقلیه هر ساله شاهد مشکلات بیشتری در ارتباط با جاده ها و خیابان ها هستیم.
به گزارش وانانیوز، 

بر اساس گزارش MarketsandMarkets، تعداد جهانی خودروها و وسایل نقلیه تجاری در جاده ها تا سال 2040 تقریباً دو برابر خواهد شد و فشار زیادی بر زیرساخت های شهری موجود وارد می کند.

استراتژی های مدیریت ترافیک

کشورهای مختلف استراتژی های توسعه مدیریت ترافیک متفاوتی را در سراسر جهان تدوین کرده اند، مانند چشم انداز 2030 عربستان سعودی، "شهر 45 دقیقه ای" سنگاپور تا سال 2040، چشم انداز استراتژیک 2030 اوکراین و غیره.

با این وجود، کاهش ازدحام ترافیک با بهینه‌سازی ظرفیت‌های جاده‌ای موجود، هزینه‌های گزافی را به همراه دارد، فقط زمان زیادی لازم است که بتوان شواهد و مدارک لازم را به منظور جلوگیری از تخلفات رانندگی گردآوری کرد. علاوه بر این، جمع‌آوری حجم عظیمی از داده‌ها برای پیش‌بینی و تنظیم ترافیک نیز آسان نیست، به‌ویژه با سیستم‌های ترافیکی سنتی.

به لطف ظهور فناوری‌های هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و حسگرها، راه‌حل‌های ITS وجود دارد که حیات جدیدی را در اجرای ترافیک ارائه می‌کند و مشکلاتی را که بر ایمنی و کارایی ترافیک تأثیر می‌گذارد، حل می‌کند.

راهکار مدیریت هوشمند ترافیک داهوا طبق توضیحات نمایندگی

راه حل هوشمند مدیریت ترافیک

به عنوان مثال داهوا (Dahua) که یک برند معروف در زمینه سیستم های دوربین مداربسته و سیستم های نظارت تصویری با صدها نمایندگی در جهان است، اکنون یک راه حل جامع مدیریت ترافیک هوشمند ایجاد کرده است

داهوا یک راه حل جامع مدیریت ترافیک هوشمند ایجاد کرده است که دوربین مدار بسته را با هوش مصنوعی، ANPR، ترکیب تصویر، AR و سایر فناوری‌های پیشرفته ترکیب می‌کند تا نیازهای متعدد اجرای ترافیک امروزی را برآورده کند و عملکرد آنها را به طور قابل توجهی بهینه کند.

بنابر اطلاعاتی که نمایندگی داهوا منتشر کرده است. این راهکار سیستم اجرای ترافیک داهوا، سیستم کنترل سیگنال هوشمند، سیستم انتشار اطلاعات ترافیک، سیستم جمع آوری و پیش بینی جریان ترافیک و همچنین مرکز فرماندهی و اعزام مدیریت ترافیک را یکپارچه می کند.

افزایش ایمنی جاده ها و کاهش ازدحام

این به سازمان های مدیریت ترافیک در بهبود ایمنی جاده‌ها، کاهش ازدحام، واکنش مؤثرتر به شرایط اضطراری و پیش‌بینی وضعیت‌های ترافیکی آینده، بر اساس داده‌های واقعی کمک می‌کند.

برای درک بهتر موضوع، در اینجا دو نکته برجسته از راه حل مدیریت ترافیک داهوا وجود دارد:

اجرای کارآمد ترافیک با فناوری‌های ویدیوی هوشمند فعال می‌شود

تخلفات رانندگی مانند سرعت غیرمجاز، رانندگی با حواس پرت، رد کردن چراغ قرمز، بازکردن کمربند ایمنی، گذرگاه عابر پیاده، تغییر خط غیرقانونی و غیره اغلب از علل اصلی حوادث و جراحات جاده ای هستند.

نصب دوربین های ترافیکی با قابلیت تشخیص پلاک ANPR

الگوریتم تشخیص پلاک داهوا از تشخیص پلاک در بیش از 100 کشور پشتیبانی می کند.

استقرار دوربین های ترافیکی با تشخیص خودکار پلاک (ANPR) به عنوان مثال مدل ITC952-AU3F-LZF1640) در مناطق حادثه خیز از جمله تقاطع ها، چهارراه ها، بزرگراه ها، پل های هوایی و رمپ ها، اپراتورها را قادر می سازد تخلفات را شناسایی و حوادث را بر اساس زمان واقعی تأیید کنند.

الگوریتم تشخیص پلاک داهوا از تشخیص شماره پلاک بیش از 100 کشور پشتیبانی می کند و امکان ادغام الگوریتم با چندین کشور را فراهم می کند. این می تواند وسایل نقلیه داخلی و خارجی را از چندین کشور شناسایی کند و به طور منظم بر اساس ارتقاء شماره پلاک مشتریان به روز شود.

راهکار مدیریت هوشمند ترافیک داهوا طبق توضیحات نمایندگی

سیستم های تشخیص تخلف داهوا

در سال 2015، داهوا با موفقیت سیستم‌های تشخیص تخلف را به منظور ثبت تخلفات چراغ قرمز و سرعت بیش از حد در 5 شهر مهم صربستان به کار گرفت. این پروژه همچنین شامل توسعه یک الگوریتم تشخیص پلاک برای صربستان و اتحادیه اروپا است.

از زمان تکمیل کل سامانه، هم میزان تخلفات رانندگی و هم میزان تصادفات در مناطق تحت نظارت کاهش چشمگیری داشته است.

پلتفرم پانورامیک AR داهوا

علاوه بر این، با استفاده از فناوری AR و یکپارچه‌سازی GIS، این راه‌حل داهوا یک پلتفرم پانورامیک AR را نیز ارائه می‌کند که به تمام دستگاه‌ها متصل است و سیستم نمایش برچسب‌گذاری جدیدی را ارائه می‌کند. با استفاده از این سیستم نظارتی، واحدهای اجرای ترافیک می توانند به موقع به هشدارها و موقعیت های ترافیکی پاسخ دهند.

کنترل هوشمند سیگنال و جمع آوری داده های جریان ترافیک

مدیریت تعداد فزاینده وسایل نقلیه و ترافیک در شهر اکنون بیش از هر زمان دیگری چالش برانگیز شده است. با این وجود، با استفاده از یک سیستم کنترل سیگنال هوشمند، می‌توان وضعیت ترافیک جاده‌ای را به دقت کنترل و بهبود بخشید.

راه حل هوشمند کنترل سیگنال ترافیک

راه حل هوشمند کنترل سیگنال ترافیک داهوا مبتنی بر سیستم تشخیص جریان ترافیک در سطح خط است.

این امر می تواند صحنه های بزرگ را برای شناسایی پارامترهای متعدد مانند جریان خط، میزان اشغال، طول صف، تراکم ترافیک و غیره پوشش دهد.

با داده‌های بی‌درنگ جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل، چراغ‌های راهنمایی به طور خودکار بر اساس زمان روز و شرایط واقعی ترافیک جاده تغییر می‌کنند.

سیستم های مجهز به سنسورهای با حساسیت بالا

علاوه بر این، مجهز به حسگرهای با حساسیت بالا و پردازنده‌های هوش مصنوعی با کارایی بالا، جدیدترین دوربین ترافیک هوش مصنوعی داهوا از الگوریتم‌های یادگیری عمیق استفاده می‌کند تا متادیتای خودرو و جریان ترافیک را در زمان واقعی ضبط کند.

به عنوان مثال، دوربین مداربسته داهوا مدل ITC431-RW1F-L که هم اکنون در نمایندگی داهوا موجود است از فناوری ترکیب تصاویر پیشرفته برای نمایش تصاویر تمام رنگی با کیفیت بالا در شب، بدون استفاده از نور اضافی استفاده می کند، که آلودگی نوری را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و محیط رانندگی ایمن تری را فراهم می کند.

پروژه های جهانی

راه حل مدیریت ترافیک هوشمند داهوا با موفقیت در بیش از 30 کشور و منطقه در سراسر جهان پیاده سازی شده است. در سال 2019، فناوری داهوا یک راه حل مدیریت ترافیک طراحی کرد که برای ریاض، پایتخت عربستان سعودی، با جمعیتی بیش از 8 میلیون نفر طراحی شده است.

این پروژه شامل جمع‌آوری داده‌های جلویی و برنامه داده‌های بزرگ پشتیبان، دستیابی به برنامه انتشار سیگنال در زمان واقعی و دقیق است. از زمان اجرای آن، کارایی کلی ترافیک در تقاطع های نظارت شده در ریاض 12 درصد افزایش یافته است و روزانه حدود 1000 تخلف ترافیکی ثبت می شود.

و همین سال گذشته، داهوا یک سیستم مدیریت ترافیک هوشمند یکپارچه برای کشوری در آسیای مرکزی ساخته است. این پروژه شامل سامانه تشخیص تخلف، سامانه جمع‌آوری جریان ترافیک، سامانه تشخیص پارک غیرمجاز، سامانه تحلیل تصویری هوشمند، سامانه اندازه‌گیری سرعت، ذخیره‌سازی ابری و سامانه رایانش ابری با پوشش 7 ایالت، 17 شهر و نزدیک به 300 تقاطع در کل کشور است.

انتخاب دوربین مداربسته داهوا | نمایندگی داهوا |دوربین داهوا

راهنمای انتخاب نوع دوربین مدار بسته داهوا و خرید از نمایندگی

راهنمای انتخاب نوع دوربین مدار بسته داهوا و خرید از نمایندگی

امروزه اهمیت تجهیز کردن اماکن به سیستم‌های حفاظتی بهتر بر کسی پوشیده نیست.

وقتی قصد دارید یک محل را به بهترین شکل ممکن ایمن کنید یکی از تجهیزات اولیه در حفاظت آن محل نصب سیستم دوربین مدار بسته می‌باشد تا بتوانید از طرفی نظارت کامل روی مکان مورد نظر خود داشته باشید و از طرف دیگر رویدادهای محیط ملک خود را بلافاصله دریافت و بررسی کنید.

اما قبل از خرید سیستم مدار بسته باید در مورد آن اطلاعاتی داشته باشید که بتوانید بهترین و مناسب‌ترین مدل را از بین صدها دوربین مدار بسته انتخاب کنید.

همانطور که می‌دانید برند داهوا یکی از معروف ترین و پرفروش‌ترین برندهای دوربین مداربسته در دنیا می‌باشد. این برند چینی ظرف مدت چند سال که از ظهور آن می‌گذرد توانسته بازارهای مهم دنیا را به دست بگیرد و در تولید سیستم‌های نظارت تصویری از برندهای اروپایی و آمریکایی نیز سبقت بگیرد.

کدام دوربین مدار بسته داهوا را خریداری کنیم؟

برای توضیحات در زمینه خرید یک سیستم دوربین مدار بسته با برند Dahua از یک نمایندگی داهوا در ایران راهنمایی خواستیم. بنا بر توضیحات این نمایندگی برای هر نوع دوربین شرح کوتاهی می‌دهیم تا بتوانید با هر نوع محصول و قابلیت‌های هر یک بیشتر آشنا شوید.

نوع دسته بندی دوربین مدار بسته خود را مشخص کنید

به طور کلی دوربین‌های داهوا در دو دسته بندی قرار می‌گیرند. دسته اول دوربین‌های HDCVI می‌باشند که به دوربین‌های HD و کواکسیال نیز شهرت دارند. این نوع دوربین‌ها مناسب محیط‌های مسکونی و با وسعت کوچک و یا مناسب محیط‌هایی هستند که می‌خواهند با حداقل هزینه، یک سیستم دوربین مداربسته خوب داشته باشند.

دسته دوم دوربین‌های تحت شبکه هستند که به دوربین‌های IP معروفند. سیستم‌های تحت شبکه مناسب فضاهای بزرگ و یا اماکنی هستند که می‌خواهند بهترین کیفیت را داشته باشند. از نظر هزینه‌ای قیمت تمام شده دوربین‌های IP نسبت به دوربین‌های HD دو تا سه برابر است. همچنین از نظر کیفیتی دوربین‌های تحت شبکه حدود ۲۰ الی ۳۰ درصد کیفیت بالاتری نسبت به دوربین‌های اچ دی دارند.

بنابراین قبل از خرید یک سیستم دوربین مدار بسته، ابتدا باید مشخص کنید که کدام نوع از سیستم‌ها مناسب شماست و سپس به سراغ مدال دوربین‌ها در همان دسته بندی باشید.

بعد از اینکه نوع بستر دوربین‌ها را مشخص کنید نوبت می‌رسد به انتخاب مدل دوربین‌ها.

باید بدانید که داهوا صدها مدل مختلف از دوربین‌های مداربسته را با قابلیت‌های مختلف تولید کرده است. پس باید دقت کنید که بتوانید مناسب‌ترین مدل را برای محل خود خریداری کنید.

کیفیت دوربین مدار بسته مورد نظر خود را تعیین کنید:

دوربین‌های مداربسته با کیفیت‌های (رزولیشن های) مختلف تولید می‌شوند. مثلاً ۲ مگاپیکسل، ۴ مگاپیکسل، ۵، ۶، ۸ مگ و...

یک مقیاس تقریبی برای مقایسه کیفیت دوربین‌ها وجود دارد که می‌توانید از این مقیاس برای انتخاب رزولیشن مورد نیاز استفاده کنید. در دوربین‌های ۲ مگ می‌توانید به طور تقریبی تا ۵ الی ۷ متر چهره یک شخص را تشخیص دهید، در دوربین‌های ۵ مگ این مسافت به ۱۲ متر می‌رسد و در دوربین‌های ۶ و ۸ مگ به ترتیب به ۱۵ و ۱۷ متر می‌رسد.

دید در شب دوربین مداربسته را در نظر بگیرید

یکی از عناصر مهم در انتخاب دوربین‌های مدار بسته، نوع دید در شب دوربین و برد آن می‌باشد. یعنی دوربین‌ها با برد دید در شب متفاوت تولید می‌شوند. مثلاً ۲۰ متر، ۳۰ متر، ۵۰ متر و … که شما باید با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کنید. نکته مهم آنکه برد دید در شب به معنی این نیست که شما می‌توانید تا آن مسافت چهره اشخاص را تشخیص بدهید بلکه به این معنی ست که دوربین می‌تواند تا آن مسافت را روشن کند.

راهنمای انتخاب نوع دوربین مدار بسته داهوا و خرید از نمایندگی

همچنین باید بدانید در حال حاضر دوربین‌های داهوا دارای ۳ نوع دید در شب هستند. یکی سیستم‌های قدیمی تر که دارای دید در شب IR یا مادون قرمز می‌باشند که در شب تصاویر را سیاه و سفید نشان می‌دهند. نوع دیگر دید در شب استارلایت است که می‌تواند با نور کم تصاویر را رنگی نشان دهد و دیگری نوع دید در شب فول کالر است که جدیدترین تکنولوژی دوربین مداربسته داهوا محسوب می‌شود و قادر است با استفاده از LED های تعبیه شده تصاویر را رنگی نمایش دهد. برای اطلاع بیشتر در مورد هر یک از این سیستم‌ها می‌توانید از نمایندگی داهوا سوال کنید.

سایر قابلیت‌ها:

هر دوربین مداربسته داهوا می‌تواند ده‌ها قابلیت مختلف داشته باشد که ذکر تمامی این قابلیت‌ها در این مطلب میسر نیست. با توضیحات کلی ارائه شده توسط نمایندگی داهوا، حالا می‌توانید دید بهتری در خرید دوربین‌های داهوا داشته باشید. بهتر است در مورد مزیت هر قابلیت از نمایندگی داهوا سوال کنید.

نمایندگی داهوا در ایران | دوربین داهوا | نمایندگی Dahua

دوربین مدار بسته سه در یک داهوا هم اکنون در نمایندگی های داهوا

داهوا تکنولوژی، که یک شرکت چینی ویدئو محور و یکی از بزرگترین تولید کنندگان دوربین مدار بسته و سیستم های نظارت تصویری در جهان هست، حالا از عرضه دوربین سه در یک (TiOC) برای بازار آمریکای شمالی خود خبر می‌دهد که برای جلوگیری از رفتار ناخواسته به سه روش مختلف ساخته شده است.


خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داهوا تکنولوژی، که یک شرکت چینی ویدئو محور و یکی از بزرگترین تولید کنندگان دوربین مدار بسته و سیستم های نظارت تصویری در جهان هست، حالا از عرضه دوربین سه در یک (TiOC) برای بازار آمریکای شمالی خود خبر می‌دهد که برای جلوگیری از رفتار ناخواسته به سه روش مختلف ساخته شده است.

دوربین مدار بسته TiOC  با چراغ‌های LED با نور گرم، زنگ هشدار فعال با چراغ‌های چشمک زن قرمز و آبی و مکالمه دو طرفه، به اپراتورهای امنیتی کمک می‌کند تا رویکردی فعال داشته باشند و حوادث را قبل از وقوع متوقف کنند.

جنیفر هاکنبورگ، مدیر بازاریابی محصولات داهوا در ایالات متحده آمریکا می‌گوید این ویژگی‌ها به طور خلاصه به عنوان «نور، دوربین، اکشن» نامیده می‌شوند. “دوربین به مشتریان ما کمک می کند تا عملیات امنیتی را به روشی فعال هدایت کنند و در عین حال نیاز به پرسنل در محل را کاهش دهند.”

دوربین مدار بسته سه در یک داهوا هم اکنون در نمایندگی های داهوا

دوربین های امنیتی سنتی

در جایی که دوربین‌های امنیتی سنتی ممکن است برای ارائه ویدیوی قابل استفاده در شب مشکل داشته باشند، TiOC  این مشکل را با تکنولوژی Smart Illumination  حل می‌کند. هنگامی که با تشخیص حرکت هوشمند ادغام می شود، به این معنی است که چراغ های نور گرم دوربین زمانی که هدفی در یک منطقه نظارتی مشخص ظاهر می شود، روشن می شوند. سپس دوربین تا زمانی که هدف ظاهر می‌شود،تصاویر را به صورت تمام رنگی ضبط می‌کند، چراغ های  LED‌در واقع به عنوان روشنایی برای ضبط و همچنین بازدارنده از فعالیت‌های ناخواسته عمل می‌کنند. هنگامی که هدف متوقف می شود، LED ها خاموش می شوند و دوربین به حالت IR باز می گردد. هاکنبورگ افزود: «استفاده از ال ای دی ها تنها زمانی که هدف وجود دارد، آلودگی نوری را نیز کاهش می دهد. اگر یک هدف از یک منطقه نظارتی به یک “منطقه تعیین شده” عبور کند، ویژگی هشدار فعال TiOC فعال می شود.

رمزگذاری سه جریانی

یک آژیر به صدا در می آید و چراغ های قرمز و آبی چشمک می زند تا مزاحم را بیشتر منصرف کند. در این مرحله، یک پیام از پیش ضبط شده یا سفارشی می تواند از طریق بلندگوی دوربین پخش شود، یا یک اپراتور امنیتی می تواند از ویژگی مکالمه دو طرفه برای صحبت با متجاوز استفاده کند. داهوا فناوری جدیدی را برای بهبود کیفیت صوتی این ویژگی توسعه داده است.

 

هاکنبورگ اظهار داشت: «فناوری VoiceCatcher ما از یک میکروفون دوگانه تشکیل شده است که صدا را در فاصله دورتر – هفت متر – نسبت به یک میکروفون تک سنتی دریافت می‌کند، و الگوریتم کاهش نویز اختصاصی ما نویز پس‌زمینه مانند باد را کاهش می‌دهد.» از دیگر ویژگی‌های TiOC می‌توان به وضوح ۴ مگاپیکسل، لنز ثابت ۲.۸ میلی‌متری، کدک دوگانه Smart H.264+ و Smart H.265+، رمزگذاری جریان سه‌گانه و فناوری Starlight اشاره کرد. این دوربین همچنین مقاوم است و دارای رتبه IP67 و عملکرد ArcticPro است که به دوربین اجازه می دهد در دماهای تا -۴۰ درجه فارنهایت کار کند.

 

جدا از برنامه DMSS، سری دوربین های TiOC 2.0 با نرم افزار WEB/NVR نیز کار می کند. این مسئله امکان پیکربندی پورت‌های هشدار را مستقیماً روی رابط صفحه وب فراهم می‌کند، و عملکرد دریافت زنگ هشدار یا مسلح کردن/خلع سلاح با یک ضربه را ارائه می‌کند که می‌تواند هر دو آژیر و چراغ‌های هشدار را تنها با یک کلیک یک دکمه از طریق رابط سیستم هشدار کنترل کند.

دوربین مداربسته   TiOCدارای ۱۱ صدای زنگ داخلی است و از وارد کردن صداهای صوتی سفارشی پشتیبانی می کند که می تواند به عنوان پیام خوش آمدگویی در فروشگاه ها و به عنوان یک عامل بازدارنده در مناطق محدود استفاده شود.

دوربین مدار بسته سه در یک داهوا هم اکنون در نمایندگی های داهوا

ویژگی های هوش مصنوعی

این سری  از دوربین ها از یک الگوریتم پیشرفته هوش مصنوعی AI به جای حسگرهای PIR معمولی استفاده می کند تا دقت تشخیص رویداد خود را بهبود بخشد. دارای مجموعه ای از عملکردهای هوش مصنوعی، از جمله  SMD 3.0، حفاظت محیطی است که می توان آن را برای سناریوهای مختلف کاربردی از جمله مناطق عمومی و مکان های خصوصی در نظر گرفت.

 

دوربین های سه در یک داهوا هم اکنون در نمایندگی داهوا در ایران

دوربین مداربسته ۳ در یک در نمایندگی داهوا در ایران نیز عرضه شده است. این دوربین ها در بازار ایران با عنوان دوربین های مداربسته دزدگیر دار نیز شناخته می شوند.

نمایندگی داهوا | سری کوپر داهوا | دوربین مداربسته

سری کوپر هوشمند دستگاه های ضبط تصاویر دوربین مداربسته در نمایندگی داهوا پارس

  چهارشنبه، 07 مهر 1400  زمان مطالعه 4 دقیقه
سری کوپر هوشمند دستگاه های ضبط تصاویر دوربین مداربسته در نمایندگی داهوا پارس
ساعدنیوز: دوربین مدار بسته داهوا، راه حل و ارائه دهنده خدمات هوشمند IoT ویدئویی ، اخیراً سری XVR Cooper-I خود را به بازار عرضه کرده است. این سری به عنوان اولین XVR اقتصادی شناخته می شود که عملکردهای هوش مصنوعی را ارائه می دهد و این امکان را به مشتریان می دهد که بدون هزینه زیاد از XVR های مجهز به هوش مصنوعی استفاده کنند.

دوربین مدار بسته داهوا، راه حل و ارائه دهنده خدمات هوشمند IoT ویدئویی ، اخیراً سری XVR Cooper-I خود را به بازار عرضه کرده است. این سری به عنوان اولین XVR اقتصادی شناخته می شود که عملکردهای هوش مصنوعی را ارائه می دهد و این امکان را به مشتریان می دهد که بدون هزینه زیاد از XVR های مجهز به هوش مصنوعی استفاده کنند. به عبارت بهتر دستگاه های سری کوپر I-Series ارزان ترین دستگاه های دارای هوش مصنوعی می باشند.

هوش مصنوعی یک ویژگی رایج در صنعت نظارت تصویری می باشد که راه را برای عصر جدید تکنولوژی های هوش مصنوعی هموار کرده است. با نوآوری و توسعه مستمر خود ، هوش مصنوعی بخشی از پیکربندی استاندارد داهوا شده است ، حتی برای محصولات مبتدی. با ترکیب نوآوری HDCVI 6.0 PLUS و فناوری پیشرفته هوش مصنوعی ، داهوا به ارتقاء هوش مصنوعی خط تولید HDCVI کامل خود پی برده است و به طور مداوم پیشرفت هایی را در جهت توسعه محصولات HDCVI انجام می دهد.

دستگاه های ضبط تصاویر دوربین مداربسته دارای هوش مصنوعی همه چیز را آسان می کند

"هوش مصنوعی در همه جنبه های زندگی ما نفوذ کرده است. ارزش آن در بهبود کارایی و صرفه جویی در زمان و هزینه نیروی انسانی به تدریج مورد تأیید قرار گرفته است ، به ویژه از نظر دقت زنگ هشدار و جستجوی سریع هدف. با این حال ، قیمت محصولات هوش مصنوعی ممکن است مقرون به صرفه نباشد. نیکول لیو ، مدیر محصول XVR در شرکت داهوا ، می گوید: " دلیل اصلی اینکه ما سری Cooper-I را عرضه کردیم این است که می خواهیم قابلیت های هوشمند AI ،برای همه قابل دسترسی باشد."

تصویر

Cooper-I Series XVR راحتی و قابلیت های زیادی را برای نصابها و کاربران به ارمغان می آورد

Cooper-I Series XVR داهوا راحتی و ارزش زیادی را برای نصب کنندگان دوربین مداربسته و کاربران به ارمغان می آورد ، به ویژه با عملکردهای هوش مصنوعی آن که شامل SMD Plus و کدگذاری AI است. این ویژگی های هوشمند به طور پیش فرض فعال هستند و نیازی به پیکربندی اضافی ندارند و کل مراحل نصب را به طور قابل توجهی آسان تر و سریعتر می کند.

شناسایی دقیق افراد

Smart Motion Detection Plus یا به سادگی SMD Plus می تواند افراد و وسایل نقلیه را به طور دقیق شناسایی کرده و آلارم های کاذب ایجاد شده توسط اشیاء نامربوط مانند برگ ، حیوانات ، نور و غیره را فیلتر کرده و دردسرهای ناشی از آلارم های کاذب مکرر را از بین ببرد. در طول جمع آوری شواهد ، به جای نمایش دستی تعداد زیادی از فیلم ها پس از یک رویداد ، کاربران می توانند هدف را با استفاده از انواع هدف (انسان و وسیله نقلیه) جستجو کنند ، که به بهبود کارآیی جستجو کمک بسزایی می کند.

عملکرد SMD Plus Cooper-I Series XVR در دستگاه های داهوا به لطف ویژگی بازدارندگی فعال ، با یک دوربین مداربسته HDCVI TiOC به راحتی از جرم احتمالی جلوگیری می کند. آژیر داخلی دوربین به همراه چراغ های LED هوشمند آن می تواند به طور مداوم هشدار دهد. این دستگاه همچنین با نرم افزار تلفن همراه Dahua DMSA یکپارچه شده است که کاربران می توانند از آنها برای عملیات نظارتی خود در هر زمان و هر مکان استفاده کنند.

تصویر

سفارشی سازی صدای آژیر هشدار

کاربران می توانند صدای خود را بر اساس سناریوهای مختلف ضبط کرده و آن را روی دوربین مداربسته داهوا بارگذاری کنند

علاوه بر این ، از سفارشی سازی آهنگ های زنگ هشدار پشتیبانی می کند که می تواند توسط دوربین جلویی هنگام تشخیص هدف پخش شود. کاربران می توانند صدای خود را بر اساس سناریوهای مختلف ضبط کرده و از طریق برنامه DMSS روی دوربین بارگذاری کنند. به عنوان مثال ، می توان در ورودی سوپر مارکت خوش آمد گفت!

یکی دیگر از مزایای جدیدترین سری Cooper-I XVR عملکرد کدگذاری AI آن است. در مقایسه با کدگذاری معمولی H.264/H.265 ، با حفظ تصاویر کامل از افراد و وسایل نقلیه و بدون آسیب رساندن به کیفیت تصویر ، بیش از 50 درصد از پهنای باند و فضای ذخیره سازی را کم می کند.

سایر مزایای تکنولوژیکی

به لطف CBR ( نرخ بیت ریت ثابت) ، برنامه نویسی AI یکپارچگی سازگار با دستگاه ها و عملکرد پایدار سیستم را تضمین می کند. به طور کلی ، Dahua Cooper-I Series XVR در واقع یک دستگاه ضبط و ذخیره سازی هوشمند است که راحتی ، سهولت استفاده ، مقرون به صرفه بودن و سایر مزایای تکنولوژیکی را ارائه می دهد.

این برنامه برای طیف گسترده ای از سناریوهای کاربردی مانند مغازه های خرده فروشی ، پارکینگ ها و ویلاهای خصوصی مناسب است. این سری مجهز به ویژگی های شگفت انگیز هوش مصنوعی از جمله SMD Plus و کدگذاری هوش مصنوعی می باشد بدون آنکه نیاز باشد زیاد هزینه کنید. داهوا با مأموریت خود "فعال کردن جامعه ایمن و زندگی هوشمندتر" همچنان بر "نوآوری ، کیفیت و خدمات" تمرکز می کند تا به شرکا و مشتریان خود در سراسر جهان خدمت کند.