آموزش دوربین مدار بسته

آموزش دوربین مدار بسته

بهترین آموزش های دوربین مدار بسته : این وبلاگ به معرفی انواع سیستم های دوربین مدار بسته و آموزش های نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته می پردازد
آموزش دوربین مدار بسته

آموزش دوربین مدار بسته

بهترین آموزش های دوربین مدار بسته : این وبلاگ به معرفی انواع سیستم های دوربین مدار بسته و آموزش های نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته می پردازد

راهکار داهوا | نمایندگی داهوا | داهوا

راهکار مدیریت هوشمند ترافیک داهوا طبق توضیحات نمایندگی
تراکم ترافیک و تصادفات جاده ای سخت ترین چالش هایی است که سازمان های مدیریت ترافیک در سراسر جهان با آن مواجه هستند. با شهرنشینی رو به رشد در کشورهای مختلف و افزایش تعداد وسایل نقلیه هر ساله شاهد مشکلات بیشتری در ارتباط با جاده ها و خیابان ها هستیم.
به گزارش وانانیوز، 

بر اساس گزارش MarketsandMarkets، تعداد جهانی خودروها و وسایل نقلیه تجاری در جاده ها تا سال 2040 تقریباً دو برابر خواهد شد و فشار زیادی بر زیرساخت های شهری موجود وارد می کند.

استراتژی های مدیریت ترافیک

کشورهای مختلف استراتژی های توسعه مدیریت ترافیک متفاوتی را در سراسر جهان تدوین کرده اند، مانند چشم انداز 2030 عربستان سعودی، "شهر 45 دقیقه ای" سنگاپور تا سال 2040، چشم انداز استراتژیک 2030 اوکراین و غیره.

با این وجود، کاهش ازدحام ترافیک با بهینه‌سازی ظرفیت‌های جاده‌ای موجود، هزینه‌های گزافی را به همراه دارد، فقط زمان زیادی لازم است که بتوان شواهد و مدارک لازم را به منظور جلوگیری از تخلفات رانندگی گردآوری کرد. علاوه بر این، جمع‌آوری حجم عظیمی از داده‌ها برای پیش‌بینی و تنظیم ترافیک نیز آسان نیست، به‌ویژه با سیستم‌های ترافیکی سنتی.

به لطف ظهور فناوری‌های هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و حسگرها، راه‌حل‌های ITS وجود دارد که حیات جدیدی را در اجرای ترافیک ارائه می‌کند و مشکلاتی را که بر ایمنی و کارایی ترافیک تأثیر می‌گذارد، حل می‌کند.

راهکار مدیریت هوشمند ترافیک داهوا طبق توضیحات نمایندگی

راه حل هوشمند مدیریت ترافیک

به عنوان مثال داهوا (Dahua) که یک برند معروف در زمینه سیستم های دوربین مداربسته و سیستم های نظارت تصویری با صدها نمایندگی در جهان است، اکنون یک راه حل جامع مدیریت ترافیک هوشمند ایجاد کرده است

داهوا یک راه حل جامع مدیریت ترافیک هوشمند ایجاد کرده است که دوربین مدار بسته را با هوش مصنوعی، ANPR، ترکیب تصویر، AR و سایر فناوری‌های پیشرفته ترکیب می‌کند تا نیازهای متعدد اجرای ترافیک امروزی را برآورده کند و عملکرد آنها را به طور قابل توجهی بهینه کند.

بنابر اطلاعاتی که نمایندگی داهوا منتشر کرده است. این راهکار سیستم اجرای ترافیک داهوا، سیستم کنترل سیگنال هوشمند، سیستم انتشار اطلاعات ترافیک، سیستم جمع آوری و پیش بینی جریان ترافیک و همچنین مرکز فرماندهی و اعزام مدیریت ترافیک را یکپارچه می کند.

افزایش ایمنی جاده ها و کاهش ازدحام

این به سازمان های مدیریت ترافیک در بهبود ایمنی جاده‌ها، کاهش ازدحام، واکنش مؤثرتر به شرایط اضطراری و پیش‌بینی وضعیت‌های ترافیکی آینده، بر اساس داده‌های واقعی کمک می‌کند.

برای درک بهتر موضوع، در اینجا دو نکته برجسته از راه حل مدیریت ترافیک داهوا وجود دارد:

اجرای کارآمد ترافیک با فناوری‌های ویدیوی هوشمند فعال می‌شود

تخلفات رانندگی مانند سرعت غیرمجاز، رانندگی با حواس پرت، رد کردن چراغ قرمز، بازکردن کمربند ایمنی، گذرگاه عابر پیاده، تغییر خط غیرقانونی و غیره اغلب از علل اصلی حوادث و جراحات جاده ای هستند.

نصب دوربین های ترافیکی با قابلیت تشخیص پلاک ANPR

الگوریتم تشخیص پلاک داهوا از تشخیص پلاک در بیش از 100 کشور پشتیبانی می کند.

استقرار دوربین های ترافیکی با تشخیص خودکار پلاک (ANPR) به عنوان مثال مدل ITC952-AU3F-LZF1640) در مناطق حادثه خیز از جمله تقاطع ها، چهارراه ها، بزرگراه ها، پل های هوایی و رمپ ها، اپراتورها را قادر می سازد تخلفات را شناسایی و حوادث را بر اساس زمان واقعی تأیید کنند.

الگوریتم تشخیص پلاک داهوا از تشخیص شماره پلاک بیش از 100 کشور پشتیبانی می کند و امکان ادغام الگوریتم با چندین کشور را فراهم می کند. این می تواند وسایل نقلیه داخلی و خارجی را از چندین کشور شناسایی کند و به طور منظم بر اساس ارتقاء شماره پلاک مشتریان به روز شود.

راهکار مدیریت هوشمند ترافیک داهوا طبق توضیحات نمایندگی

سیستم های تشخیص تخلف داهوا

در سال 2015، داهوا با موفقیت سیستم‌های تشخیص تخلف را به منظور ثبت تخلفات چراغ قرمز و سرعت بیش از حد در 5 شهر مهم صربستان به کار گرفت. این پروژه همچنین شامل توسعه یک الگوریتم تشخیص پلاک برای صربستان و اتحادیه اروپا است.

از زمان تکمیل کل سامانه، هم میزان تخلفات رانندگی و هم میزان تصادفات در مناطق تحت نظارت کاهش چشمگیری داشته است.

پلتفرم پانورامیک AR داهوا

علاوه بر این، با استفاده از فناوری AR و یکپارچه‌سازی GIS، این راه‌حل داهوا یک پلتفرم پانورامیک AR را نیز ارائه می‌کند که به تمام دستگاه‌ها متصل است و سیستم نمایش برچسب‌گذاری جدیدی را ارائه می‌کند. با استفاده از این سیستم نظارتی، واحدهای اجرای ترافیک می توانند به موقع به هشدارها و موقعیت های ترافیکی پاسخ دهند.

کنترل هوشمند سیگنال و جمع آوری داده های جریان ترافیک

مدیریت تعداد فزاینده وسایل نقلیه و ترافیک در شهر اکنون بیش از هر زمان دیگری چالش برانگیز شده است. با این وجود، با استفاده از یک سیستم کنترل سیگنال هوشمند، می‌توان وضعیت ترافیک جاده‌ای را به دقت کنترل و بهبود بخشید.

راه حل هوشمند کنترل سیگنال ترافیک

راه حل هوشمند کنترل سیگنال ترافیک داهوا مبتنی بر سیستم تشخیص جریان ترافیک در سطح خط است.

این امر می تواند صحنه های بزرگ را برای شناسایی پارامترهای متعدد مانند جریان خط، میزان اشغال، طول صف، تراکم ترافیک و غیره پوشش دهد.

با داده‌های بی‌درنگ جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل، چراغ‌های راهنمایی به طور خودکار بر اساس زمان روز و شرایط واقعی ترافیک جاده تغییر می‌کنند.

سیستم های مجهز به سنسورهای با حساسیت بالا

علاوه بر این، مجهز به حسگرهای با حساسیت بالا و پردازنده‌های هوش مصنوعی با کارایی بالا، جدیدترین دوربین ترافیک هوش مصنوعی داهوا از الگوریتم‌های یادگیری عمیق استفاده می‌کند تا متادیتای خودرو و جریان ترافیک را در زمان واقعی ضبط کند.

به عنوان مثال، دوربین مداربسته داهوا مدل ITC431-RW1F-L که هم اکنون در نمایندگی داهوا موجود است از فناوری ترکیب تصاویر پیشرفته برای نمایش تصاویر تمام رنگی با کیفیت بالا در شب، بدون استفاده از نور اضافی استفاده می کند، که آلودگی نوری را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و محیط رانندگی ایمن تری را فراهم می کند.

پروژه های جهانی

راه حل مدیریت ترافیک هوشمند داهوا با موفقیت در بیش از 30 کشور و منطقه در سراسر جهان پیاده سازی شده است. در سال 2019، فناوری داهوا یک راه حل مدیریت ترافیک طراحی کرد که برای ریاض، پایتخت عربستان سعودی، با جمعیتی بیش از 8 میلیون نفر طراحی شده است.

این پروژه شامل جمع‌آوری داده‌های جلویی و برنامه داده‌های بزرگ پشتیبان، دستیابی به برنامه انتشار سیگنال در زمان واقعی و دقیق است. از زمان اجرای آن، کارایی کلی ترافیک در تقاطع های نظارت شده در ریاض 12 درصد افزایش یافته است و روزانه حدود 1000 تخلف ترافیکی ثبت می شود.

و همین سال گذشته، داهوا یک سیستم مدیریت ترافیک هوشمند یکپارچه برای کشوری در آسیای مرکزی ساخته است. این پروژه شامل سامانه تشخیص تخلف، سامانه جمع‌آوری جریان ترافیک، سامانه تشخیص پارک غیرمجاز، سامانه تحلیل تصویری هوشمند، سامانه اندازه‌گیری سرعت، ذخیره‌سازی ابری و سامانه رایانش ابری با پوشش 7 ایالت، 17 شهر و نزدیک به 300 تقاطع در کل کشور است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.