آموزش دوربین مدار بسته

آموزش دوربین مدار بسته

بهترین آموزش های دوربین مدار بسته : این وبلاگ به معرفی انواع سیستم های دوربین مدار بسته و آموزش های نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته می پردازد
آموزش دوربین مدار بسته

آموزش دوربین مدار بسته

بهترین آموزش های دوربین مدار بسته : این وبلاگ به معرفی انواع سیستم های دوربین مدار بسته و آموزش های نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته می پردازد

نمایندگی داهوا | سری کوپر داهوا | دوربین مداربسته

سری کوپر هوشمند دستگاه های ضبط تصاویر دوربین مداربسته در نمایندگی داهوا پارس

  چهارشنبه، 07 مهر 1400  زمان مطالعه 4 دقیقه
سری کوپر هوشمند دستگاه های ضبط تصاویر دوربین مداربسته در نمایندگی داهوا پارس
ساعدنیوز: دوربین مدار بسته داهوا، راه حل و ارائه دهنده خدمات هوشمند IoT ویدئویی ، اخیراً سری XVR Cooper-I خود را به بازار عرضه کرده است. این سری به عنوان اولین XVR اقتصادی شناخته می شود که عملکردهای هوش مصنوعی را ارائه می دهد و این امکان را به مشتریان می دهد که بدون هزینه زیاد از XVR های مجهز به هوش مصنوعی استفاده کنند.

دوربین مدار بسته داهوا، راه حل و ارائه دهنده خدمات هوشمند IoT ویدئویی ، اخیراً سری XVR Cooper-I خود را به بازار عرضه کرده است. این سری به عنوان اولین XVR اقتصادی شناخته می شود که عملکردهای هوش مصنوعی را ارائه می دهد و این امکان را به مشتریان می دهد که بدون هزینه زیاد از XVR های مجهز به هوش مصنوعی استفاده کنند. به عبارت بهتر دستگاه های سری کوپر I-Series ارزان ترین دستگاه های دارای هوش مصنوعی می باشند.

هوش مصنوعی یک ویژگی رایج در صنعت نظارت تصویری می باشد که راه را برای عصر جدید تکنولوژی های هوش مصنوعی هموار کرده است. با نوآوری و توسعه مستمر خود ، هوش مصنوعی بخشی از پیکربندی استاندارد داهوا شده است ، حتی برای محصولات مبتدی. با ترکیب نوآوری HDCVI 6.0 PLUS و فناوری پیشرفته هوش مصنوعی ، داهوا به ارتقاء هوش مصنوعی خط تولید HDCVI کامل خود پی برده است و به طور مداوم پیشرفت هایی را در جهت توسعه محصولات HDCVI انجام می دهد.

دستگاه های ضبط تصاویر دوربین مداربسته دارای هوش مصنوعی همه چیز را آسان می کند

"هوش مصنوعی در همه جنبه های زندگی ما نفوذ کرده است. ارزش آن در بهبود کارایی و صرفه جویی در زمان و هزینه نیروی انسانی به تدریج مورد تأیید قرار گرفته است ، به ویژه از نظر دقت زنگ هشدار و جستجوی سریع هدف. با این حال ، قیمت محصولات هوش مصنوعی ممکن است مقرون به صرفه نباشد. نیکول لیو ، مدیر محصول XVR در شرکت داهوا ، می گوید: " دلیل اصلی اینکه ما سری Cooper-I را عرضه کردیم این است که می خواهیم قابلیت های هوشمند AI ،برای همه قابل دسترسی باشد."

تصویر

Cooper-I Series XVR راحتی و قابلیت های زیادی را برای نصابها و کاربران به ارمغان می آورد

Cooper-I Series XVR داهوا راحتی و ارزش زیادی را برای نصب کنندگان دوربین مداربسته و کاربران به ارمغان می آورد ، به ویژه با عملکردهای هوش مصنوعی آن که شامل SMD Plus و کدگذاری AI است. این ویژگی های هوشمند به طور پیش فرض فعال هستند و نیازی به پیکربندی اضافی ندارند و کل مراحل نصب را به طور قابل توجهی آسان تر و سریعتر می کند.

شناسایی دقیق افراد

Smart Motion Detection Plus یا به سادگی SMD Plus می تواند افراد و وسایل نقلیه را به طور دقیق شناسایی کرده و آلارم های کاذب ایجاد شده توسط اشیاء نامربوط مانند برگ ، حیوانات ، نور و غیره را فیلتر کرده و دردسرهای ناشی از آلارم های کاذب مکرر را از بین ببرد. در طول جمع آوری شواهد ، به جای نمایش دستی تعداد زیادی از فیلم ها پس از یک رویداد ، کاربران می توانند هدف را با استفاده از انواع هدف (انسان و وسیله نقلیه) جستجو کنند ، که به بهبود کارآیی جستجو کمک بسزایی می کند.

عملکرد SMD Plus Cooper-I Series XVR در دستگاه های داهوا به لطف ویژگی بازدارندگی فعال ، با یک دوربین مداربسته HDCVI TiOC به راحتی از جرم احتمالی جلوگیری می کند. آژیر داخلی دوربین به همراه چراغ های LED هوشمند آن می تواند به طور مداوم هشدار دهد. این دستگاه همچنین با نرم افزار تلفن همراه Dahua DMSA یکپارچه شده است که کاربران می توانند از آنها برای عملیات نظارتی خود در هر زمان و هر مکان استفاده کنند.

تصویر

سفارشی سازی صدای آژیر هشدار

کاربران می توانند صدای خود را بر اساس سناریوهای مختلف ضبط کرده و آن را روی دوربین مداربسته داهوا بارگذاری کنند

علاوه بر این ، از سفارشی سازی آهنگ های زنگ هشدار پشتیبانی می کند که می تواند توسط دوربین جلویی هنگام تشخیص هدف پخش شود. کاربران می توانند صدای خود را بر اساس سناریوهای مختلف ضبط کرده و از طریق برنامه DMSS روی دوربین بارگذاری کنند. به عنوان مثال ، می توان در ورودی سوپر مارکت خوش آمد گفت!

یکی دیگر از مزایای جدیدترین سری Cooper-I XVR عملکرد کدگذاری AI آن است. در مقایسه با کدگذاری معمولی H.264/H.265 ، با حفظ تصاویر کامل از افراد و وسایل نقلیه و بدون آسیب رساندن به کیفیت تصویر ، بیش از 50 درصد از پهنای باند و فضای ذخیره سازی را کم می کند.

سایر مزایای تکنولوژیکی

به لطف CBR ( نرخ بیت ریت ثابت) ، برنامه نویسی AI یکپارچگی سازگار با دستگاه ها و عملکرد پایدار سیستم را تضمین می کند. به طور کلی ، Dahua Cooper-I Series XVR در واقع یک دستگاه ضبط و ذخیره سازی هوشمند است که راحتی ، سهولت استفاده ، مقرون به صرفه بودن و سایر مزایای تکنولوژیکی را ارائه می دهد.

این برنامه برای طیف گسترده ای از سناریوهای کاربردی مانند مغازه های خرده فروشی ، پارکینگ ها و ویلاهای خصوصی مناسب است. این سری مجهز به ویژگی های شگفت انگیز هوش مصنوعی از جمله SMD Plus و کدگذاری هوش مصنوعی می باشد بدون آنکه نیاز باشد زیاد هزینه کنید. داهوا با مأموریت خود "فعال کردن جامعه ایمن و زندگی هوشمندتر" همچنان بر "نوآوری ، کیفیت و خدمات" تمرکز می کند تا به شرکا و مشتریان خود در سراسر جهان خدمت کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.