قیمت پکیج دوربین مدار بسته و لیست قیمت نمایندگی داهوا

 کیفیت بالای تصویر، قیمت های مناسب ، گارانتی و خدمات پس از فروش قوی و نو آوری در سیستم های نظارت تصویری از جمله ویژگی های برند داهوا است که آن را نسبت به سایر برند ها متمایز می کند. داهوا کمترین خرابی را در بین دوربین های مدار بسته جهان دارد به طوری که درصد خرابی آن به صفر نزدیک است.

در ایران نیز استقبال مشتریان سیستم های دوربین مدار بسته از برند داهوا بسیار زیاد است. بسیاری از اماکن اداری، تجاری و مسکونی هم اکنون به سیستم های داهوا مجهز شده اند. اگر قصد خرید دوربین مدار بسته را دارید قطعا Dahua یکی از گزینه های شما خواهد بود. در بین محصولات داهوا می توانید انواع دوربین های مدار بسته، دستگاه های ضبط تصاویر، سوئیچ ها، اکسس کنترل ها و سیستم های هوشمند تحت شبکه را خریداری کنید.

لیست قیمت پکیج دوربین مدار بسته داهوا

داهوا پارس به عنوان نمایندگی داهوا در ایران فروش ویژه محصولات داهوا را آغاز کرده است. برخی از محصولات جدید داهوا به قرار زیر است:

دوربین مدار بسته وارم لایت (دید در شب رنگی با LED)

دوربین های وارم لایت دوربین هایی هستند که به جای دید در شب قدیمی مادون قرمز (IR) که تصاویر را در شب به صورت سیاه و سفید نمایش می داد، دارای LED در کنار تکنولوژی جدید Starlight است که می تواند تصاویر را در تاریکی شب با وضوح بالا به صورت رنگی پردازش کند. به این دوربین ها فول کالر هم می گویند. از زمانی که دوربین های وارم لایت یا فول کالر توسط داهوا عرضه شدند بسیار مورد استقبال قرار گرفتند.

چون یکی از مشکلات همیشگی در دوربین های مادون قرمز این بود که در شب مادون قرمز به فلزات برخود میکرد و باعث پخش نور میشد. همچنین به دلیل سیاه و سفید بودن تصاویر امکان گرفتن سرنخ از روی رنگ ها نبود. به همین دلیل دوربین های وارم لایت پا را فراتر گذاشته اند و با استفاده از LED تصاویر بسیار بهتری نسبت به دوربین های استارلایت ارائه می دهند.

دوربین HFW۱۵۰۹TP-LED

یکی از محصولات جدید داهوا می باشد یک دوربین فول کالر ۵۰ مگاپیکسلی فلزی با برد دید در شب رنگی وارم لایت ۲۰ متر است. این دوربین در واقع نسل جدید سری ۱۵۰۰TP است که توانسته مورد توجه خریداران سیستم های دوربین مدار بسته داهوا قرار گیرد.

دوربین HFW۱۲۰۹CP-LED

یک دوربین ۲ مگاپیکسلی وارم لایت و فول کالر است با برد دید در شب ۲۰ متر.برای کسانی که به دنبال یک دوربین فول کالر ارزان قیمت هستند مناسب ترین گزینه می باشد. در واقع ارزان ترین دوربین فول کالر داهوا روی HDCVI محسوب می شود.

دوربین HFW۱۵۰۹TLMP-A 

یک دوربین پرفروش وارم لایت ۵ مگاپیکسلی داهوا می باشد که می تواند تا شعاع ۴۰ متر را به وسیله LED جهت پردازش تصویر تمام رنگی، روشن کند.ضمنا این دوربین یک دوربین میکروفون دار می باشد. اگرچه بدنه این دوربین پلاستیک است اما ضد آب می باشد و برای فضاهای بیرون مناسب است.

دوربین HFW۲۴۳۹SP-SA 

دوربین ۴ مگاپیکسلی تحت شبکه فول کالر داهوا می باشد. این دوربین هم مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. چون هم وارم لایت است هم کیفیت بالایی دارد هم دارای قابلیت ضد نور WDR است و هم مناسب برای پلاک خوانی . این دوربین نیز دارای میکروفون داخلی است.

دستگاه های جدید داهوا با قابلیت تشخیص چهره و هوش مصنوعی

داهوا از سری جدید دستگاه های خود با پسوند i رونمایی کرده است که دارای چند قابلیت پیشرفته است. این قابلیت ها از تکنولوژی هوش مصنوعی بهره می گیرند. به این ترتیب که چهره اشخاص و یا شکل وسیله های نقلیه مورد بررسی و تحلیل قرار میگیرند. چهره ها می توانند در یک پایگاه داده ذخیره شوند و سپس با یکدیگر مقایسه شوند. به این ترتیب اشخاص آشنا و غریبه از یکدیگر تفکیک می شوند و این قابلیت می تواند برای هشدار ورود اشخاص غریبه بکارگرفته شود.

در همین حال می توان با استفاده از مشخصه های افراد نظیر جنسیت، رده سنی و ... یک رویداد خاص را جستجو کرد.

نیتاران پارس

دستگاه های سری I2 و I3

دستگاه های XVR سری I2 و I3 جزو جدیدترین دستگاه های دی وی آر داهوا می باشند که به سیستم هوش مصنوعی مجهز هستند. برخی مدل های پرفروش این دستگاه ها XVR5108HS-I3 دستگاه XVR5108HS-I2 XVR5104HS-I3 XVR5116HS-I2 و ... می باشند. در سری های I2 تعداد کانال هایی که می توان قابلیت تشخیص چهره را در آن فعال کرد 2 کانال است و در سری های I3 تعداد 1 کانال اما در عوض در سری های I3 تمامی کانال ها دارای قابلیت AI CODING هستند که یک قابلیت فشرده سازی پیشرفته محسوب می شود.