آموزش دوربین مدار بسته

آموزش دوربین مدار بسته

بهترین آموزش های دوربین مدار بسته : این وبلاگ به معرفی انواع سیستم های دوربین مدار بسته و آموزش های نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته می پردازد
آموزش دوربین مدار بسته

آموزش دوربین مدار بسته

بهترین آموزش های دوربین مدار بسته : این وبلاگ به معرفی انواع سیستم های دوربین مدار بسته و آموزش های نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته می پردازد

نمایندگی داهوا | تخته هوشمند داهوا

نمایندگی داهوا: داهوا یک محصول تخته هوشمند معرفی کرد!

حتما برند داهوا را به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان دوربین مدار بسته داهوا می شناسید. این برند چینی توانسته ظرف چند سال در صنعت تجهیزات نظارت تصویری جزو پرفروش ترین برندهای جهان باشد. دوربین های مداربسته کوکاکسیال HD، دوربین های تحت شبکه IP، محصولات کنترل تردد و خانه هوشمند از جمله محبوبترین محصولات Dahua هستند.

نمایندگی داهوا: داهوا یک محصول تخته هوشمند معرفی کرد!

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، حتما برند داهوا را به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان دوربین مدار بسته داهوا می شناسید. این برند چینی توانسته ظرف چند سال در صنعت تجهیزات نظارت تصویری جزو پرفروش ترین برندهای جهان باشد. دوربین های مداربسته کوکاکسیال HD، دوربین های تحت شبکه IP، محصولات کنترل تردد و خانه هوشمند از جمله محبوبترین محصولات Dahua هستند.

داهوا در ایران نیز نمایندگی دارد. داهوا پارس به عنوان نمایندگی داهوا در ایران محصولات این شرکت را عرضه می کند.

داهوا اخیرا یک تخته هوشمند الکترونیکی معرفی کرده است.

شرکت داهوا تکنولوژی، تخته سفید تعاملی هوشمند DahuaDeepHub خود را معرفی کرده است. این تخته برای اتاق‌های جلسه مدرن و نیازهای ارتباطی از راه دور مناسب است.

داهوا در کنار تولید دوربین مداربسته، با تکیه بر نیازهای فعلی دیجیتالی مشتریان، سال‌ها در حال بررسی بازار ویدئو کنفرانس بوده و از قابلیت‌های نوآوری در فناوری خود برای تجهیز DahuaDeepHub به یک رابط کاربرپسند و نمایشگر دیجیتال بی‌سیم 4K، استفاده کرده است.

قابلیت نوشتن صفحه لمسی و سایر ویژگی های هوشمند. تجربه کنفرانس ویدیویی هوشمند، کارآمد و مشارکتی را در عصرفناوری اطلاعات هوشمند ارائه می‌کند

تخته هوشمند داهوا بدون در نظر گرفتن سیستم عامل از پخش بی سیم از لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه و غیره پشتیبانی می کند. این امکان پخش بی سیم حداکثر 9 پایانه را به طور همزمان فراهم می کند، که به تسهیل فرآیند نصب و حذف درهم و برهمی کابل در اتاق جلسه کمک می کند. بنابر توضیحات نمایندگی داهوا، این محصول همچنین از صفحه نمایش LED 4K UHD Direct View (DLED) با فناوری ضد تابش نور استفاده می کند که تصویر را به وضوح تماشای تلویزیون HD می کند و تجربه و کارایی جلسه را تا حد زیادی بهبود می بخشد. برد دیجیتال تعاملی برای جلسات و تیم های کاری مختلف این دستگاه مجهز به فناوری Zero Air Gap است که هوای بین پنل لمسی و ماژول LCD را برای کاهش بازتاب و بهبود خوانایی حذف می کند.

از نوشتن حساس به شیب تنها با تأخیر کمتر از 35 میلی‌ثانیه پشتیبانی می‌کند و تجربه نوشتن روانی مشابه نوشتن روی کاغذ ارائه می‌کند. چندین حالت نوشتن هوشمند را ارائه می دهد و امکان نوشتن همزمان تا 20 نقطه روی صفحه را فراهم می کند. این ویژگی‌ها برای طوفان فکری که در آن چندین عضو تیم می‌توانند همزمان ایده‌های خود را روی تخته سفید به اشتراک بگذارند و بنویسند، عالی هستند. علاوه بر این، این برد هوشمند ابزارهای نوشتاری از جمله خودکار، پاک کن و شکل را نیز ارائه می دهد. اندازه یک شکل را می توان با استفاده از حرکت دو انگشتی تنظیم کرد و همچنین می توان نتیجه را کشیده و در اطراف صفحه حرکت داد. در صورت نیاز به فضا یا صفحات بیشتر، DahuaDeepHub به شما امکان می دهد اندازه را افزایش دهید و صفحات اضافی را درج کنید. پس از جلسه، تمام فایل ها را می توان به سادگی با اسکن یک کد QR یا از طریق ایمیل به اشتراک گذاشت.

به طور خاص، DahuaDeepHub یک تجربه ارتباط چهره به چهره واقع گرایانه را ارائه می دهد و به شرکت کنندگان جلسه اجازه می دهد از راه دور با یکدیگر تعامل داشته باشند و محتوا را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

نمایندگی داهوا: داهوا یک محصول تخته هوشمند معرفی کرد!

این تخته سفید تعاملی دارای یک ماژول PC قابل جدا شدن اختیاری با سیستم عامل ویندوز است که از نرم افزار کنفرانس ویدیویی شخص ثالث معمولی پشتیبانی می کند. مدل‌های LPH-C آن مجهز به دوربین مداربسته 4K با میدان دید تا 104 درجه FOV (H) و اعوجاج لنز کمتر از 5 درصد برای ثبت جزئیات واضح و ارائه ویدیوی با کیفیت بالا حتی در اتاق جلسه است. همچنین دارای مجموعه ای از بلندگوها و میکروفون های داخلی است که می تواند شعاع همه جانبه تا 8 متر را پوشش دهد.

وایت برد دیجیتال با پایه موبایل ماژول حفاظت از برق آن منبع تغذیه مداوم را تضمین می کند تا از از دست رفتن اطلاعات در صورت قطع برق جلوگیری کند. همچنین از قفل اثر انگشت پشتیبانی می کند، یک ویژگی امنیتی که برخی از IFPD های موجود در بازار از آن برخوردار نیستند. این تضمین می کند که فقط کاربران مجاز می توانند وارد دستگاه شوند و به محافظت از اطلاعات داخلی و محتوای کنفرانس کمک می کند.

همچنین دارای یک عملکرد رمزگذاری برای محافظت از تبادل اطلاعات هنگام اشتراک گذاری فایل ها است. تخته سفید تعاملی هوشمند DahuaDeepHub با عملکردهای بیشتر برای برآوردن نیازهای مختلف کاربران، تجربه کنفرانس ویدیویی را تغییر می‌دهد و آن را به سطح بعدی می‌برد. مشکلات رایج روش کنفرانس سنتی را با استفاده از قدرت داهوا در نوآوری و فناوری حل می‌کند و آن را به یک جایگزین بسیار برتر برای راه‌اندازی وایت برد-پرژکتور منسوخ و نامناسب تبدیل می‌کند.

نمایندگی داهوا: داهوا یک محصول تخته هوشمند معرفی کرد!

فناوری داهوا با مأموریت خود "توانمندسازی جامعه ایمن تر و زندگی هوشمندتر" به تمرکز بر "نوآوری، کیفیت و خدمات" برای خدمت به شرکا و مشتریان خود در سراسر جهان ادامه خواهد داد.

این تخته هوشمند بزودی در نمایندگی داهوا در ایران نیز قابل سفارش می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.