آموزش دوربین مدار بسته

آموزش دوربین مدار بسته

بهترین آموزش های دوربین مدار بسته : این وبلاگ به معرفی انواع سیستم های دوربین مدار بسته و آموزش های نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته می پردازد
آموزش دوربین مدار بسته

آموزش دوربین مدار بسته

بهترین آموزش های دوربین مدار بسته : این وبلاگ به معرفی انواع سیستم های دوربین مدار بسته و آموزش های نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته می پردازد

نمایندگی داهوا | دوربین مداربسته داهوا

فروش سری جدید دوربین مدار بسته داهوا در نمایندگی داهوا

برند داهوا ( Dahua ) یکی از محبوب ترین برندهای دوربین مداربسته جهان است که طی سال های آخر بازار دنیا را به دست گرفته و خود را به صدر جدول پرفروشترین دوربینهای مدار بسته رسانده است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، برند داهوا ( Dahua ) یکی از محبوب ترین برندهای دوربین مداربسته جهان است که طی سال های آخر بازار دنیا را به دست گرفته و خود را به صدر جدول پرفروش ترین دوربین های مدار بسته رسانده است.  بسیاری از اماکن مهم دنیا از خانه ها گرفته تا خیابان ها تا بسیاری از فرودگاه ها و استادیوم ها و مراکز تجاری و اماکن بزرگ دیگر امروزه به دوربین های داهوا مجهز هستند. به طور کلی داهوا برای هر مکان، راهکار ویژه ای دارد که هم پیاده سازی پروژه را مقرون بصرفه می کند و هم نیازهای آن را برطرف می سازد. به جرات می توان گفت هیچ پروژه دوربین مدار بسته ای نیست که داهوا برای آن راهکاری نداشته باشد.

هم اکنون محصولات داهوا طیف گسترده ای از دوربین های خانگی و ارزان قیمت، تا دوربین های پیشرفته و حرفه ای  را شامل می شود.

شرکت داهوا هم اکنون هزاران کارمند مستقیم و صدها نمایندگی و فروشگاه در نقاط مختلف دنیا دارد.

داهوا در بازار ایران هم مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. ازیک طرف قیمت های مناسب محصولات  Dahua و از طرف دیگر کیفیت بالای و قابلیت های متنوع هر مدل محصول این برند را در ایران محبوب ساخته است. به گفته نمایندگی داهوا در ایران، داهوا تنها برند دوربین مدار بسته است که در حال حاضر بدون مشکل روی سیستم های انتقال تصویر در ایران بصورت P2P کار می کند. چندی پیش بسیاری از برند ها به بهانه تحریم ها قابلیت انتقال تصویر را به روی کاربران در ایران بستند.

عرضه سری جدید دوربین های فول کالر یا وارم لایت در نمایندگی های داهوا

شرکت داهوا، همواره روی تحقیق، توسعه و نوآوری در محصولات  تمرکز دارد. از جمله آخرین نوآوری های داهوا، دوربین های مدار بسته فول کالر Full Color یا Warm Light می باشند. این دوربین ها در عین حال که از تکنولوژی دید در شب رنگی با حساسیت بالا استفاده می کنند، توسط یک نور LED پشتیبانی می شوند. بطوری که می توان بوسیله آنها از دید تمام رنگی در شب بهره برد. البته نورهای LED در دوربین های فول کالر قابلیت غیر فعال شدن را نیز دارند که در آن صورت می توان از دوربین ها به عنوان یک دوربین استارلایت دید در شب رنگی استفاده نمود.

به دوربین های فول کالر داهوا، وارم لایت نیز می گویند چرا که این تکنولوژی توسط LED وارم لایت ، از جذب حشرات به سمت لنز جلوگیری می کند و در عین حال طیف نوری مطلوبی ایجاد می کند.

در پارت نامبر محصولات داهوا، یک دوربین مدار بسته فول کالر با عدد 9 در پایان کد محصول نمایش داده می شود. مثلا دوربین های HFW1509TP ، HFW1209CP ، HDW2439TP-AS HFW1239SP همگی دوربین های فول کالر سری جدید هستند.

نمایندگی داهوا  در ایران نیز عرضه محصولات جدید این برند محبوب را آغاز کرده است.

فروش سری جدید دوربین مدار بسته داهوا در نمایندگی داهوا

آیا استفاده از دوربین های فول کالر داهوا نیاز به دستگاه خاص دارد؟

داهوا این امکان را فراهم نموده است که استفاده از دوربین های فول کالر با همان دستگاه های ضبط تصاویر سابق نیز امکان پذیر باشد. گرچه سری جدید دستگاه های WizSense ترکیب حرفه ای تری از امکانات را در کنار دوربین های فول کالر به نمایش می گذارند اما الزاما برای داشتن دوربین های فول کالر نیاز به دستگاه های سری جدید نیست.

تفاوت دوربین های فول کالر با دوربین های استارلایت چیست؟

دوربین های استارلایت اگر چه دارای قابلیت دید در شب رنگی هستند اما اولا به LED مجهز نمی باشند و جهت دریافت تصویری مطلوب، نیاز به نصب یک منبع نوری در کنار دوربین هستند. از طرف دیگر دوربین های فول کالر از نظر پردازش رنگ از پروتکل خاصی استفاده می کنند که باعث می شود رنگ ها طبیعی تر دیده شود و تصاویر دارای کیفیت بهتری باشند.

فروش سری جدید دوربین مدار بسته داهوا در نمایندگی داهوا

دوربین های فول کالر داهوا در چه رده قیمتی قرار دارند؟

بنابر لیست قیمت نمایندگی داهوا هم اکنون دوربین های فول کالر داهوا بطور تقریبی بین 40 تا 60 درصد گرانتر از دوربین های غیر فول کالر ( IR ) هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.