آموزش دوربین مدار بسته

آموزش دوربین مدار بسته

بهترین آموزش های دوربین مدار بسته : این وبلاگ به معرفی انواع سیستم های دوربین مدار بسته و آموزش های نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته می پردازد
آموزش دوربین مدار بسته

آموزش دوربین مدار بسته

بهترین آموزش های دوربین مدار بسته : این وبلاگ به معرفی انواع سیستم های دوربین مدار بسته و آموزش های نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته می پردازد

پارلمان فرانسه به نصب دوربین مداربسته در کشتارگاه ها رای داد

پارلمان فرانسه در حال بررسی طرحی برای نصب دوربین های مدار بسته در کشتارگاه های این 

قانونگذاران فرانسوی روز پنج شنبه به نصب دوربین های مدار بسته در کشتارگاه های سراسر این کشور رای دادند. این تصمیم بعد از گزارشی مبنی بر حیوان آزاری و تحقیر ظالمانه حیوانات در یکی از کشتارگاه ها اخذ شد.

پارلمان فرانسه از پیش نویس لایحه برای نصب دوربین مداربسته در بیش از 250 کشتارگاه در سراسر کشور حمایت کرد. "این قانون شامل تمامی مناطقی می شود که حیوانات جابجا، نگهداری و یا کشته می شوند" می شود.



این رأی پس از آن داده می شود که یک گزارش 225 صفحه ای پارلمان که در ماه مارس منتشر شد، توصیه هایی را به منظور بهبود شفافیت و کنترل های ناکافی در کشتارگاه ها پیشنهاد کرد.

چندی پیش فیلم هایی که توسط گروه L214، یک گروه حقوق حیوانات فیلمبرداری شده بود، گزارش داد که کارگران کشتارگاه علیه حیوانات خشونت شدید اعمال کرده اند.

یکی از این تصاویر بره ای را نشان می داد که در کنار یک دیوار توسط بعضی از کارگران مورد خشونت قرار گرفته بود.

اگر قانون توسط مجلس سنا مورد تایید قرار گیرد، فرانسه می تواند اولین کشور در اروپا باشد تا دوربین های مداربسته را در کشتارگاه ها اجباری می کند، اگر چه سیستم های نظارتی در برخی کشورها مانند انگلستان به طور داوطلبانه مورد استفاده قرار می گیرد.

بسیاری از لابیگران حقوق حیوانات این تصمیم را به عنوان یک گام در مسیر درست به تشویق کرده اند، اما برخی معتقدند که این حرکت کافی نیست و صرفا نمادین است.

Leopoldine Charbonneaux یک مدیر موسسه کشاورزی جهانی می گوید "دوربین مدار بسته اجباری ماهیت جنایت را از بین نمی برد، که ما می خواهیم، ​​کنترل بیشتری نسبت به حیوان آزاری است"

"این مشکلات جدید نیستند، فقط برخی از آنها رسانه ای می شود. Charbonneaux اضافه کرد: عدم آموزش کارکنانی که مسئولیت رسیدگی به حیوانات را دارند ، رنج و درد حیوانات در حالت کشتار را سبب می شود که یک ظلم و گناه بزرگ است"

مخالفان دوربین های مدار بسته از جمله اتحادیه ای که نمایندگان کارکنان کشتارگاه هستند، می گویند که "حفاظت از حیوانات در کشتارگاه ها نمی تواند توسط دوربین ها تضمین شود،" بلکه باید توسط آموزش و حس مشترک انجام شود."

دومینیک لنگلوئیس، که مدیر اینتربو، یک انجمن ملی برای متخصصان دام است، به خبرگزاری فرانسه گفت که او به فکر عقبنشینی از دوربین مدار بسته نیست بلکه معتقد است که در ارتباط با این مسئله آموزش بازرسین دامپزشکی مهمتر از سیستم مداربسته است.

Charbonneaux، با این حال، امیدوار است که این طرح تبدیل به قانون شود، عمدتا به دلیل تسکین افکار عمومی.

پیش بینی می شود که مجلس سنا در ماه فوریه در مورد پیشنهاد جلسه ای ترتیب دهد. اگر این طرح تصویب شود، از تاریخ 1 ژانویه 2018 پس از یک مرحله آزمایشی در سال جاری نصب دوربین مداربستهدر کشتارگاه های فرانسه به مرحله اجرایی خواهد رسید.

منبع: 

https://cctv.nitaran.co/news/cctv/1501997161

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.