آموزش دوربین مدار بسته

آموزش دوربین مدار بسته

بهترین آموزش های دوربین مدار بسته : این وبلاگ به معرفی انواع سیستم های دوربین مدار بسته و آموزش های نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته می پردازد
آموزش دوربین مدار بسته

آموزش دوربین مدار بسته

بهترین آموزش های دوربین مدار بسته : این وبلاگ به معرفی انواع سیستم های دوربین مدار بسته و آموزش های نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته می پردازد

دوربین های آیدیس [IDIS] برنده دو جایزه آتش و امنیت

دوربین مداربسته IDIS برندهدو جایزه در برتری آتش و امنیت 2018 

IDIS، شرکت کره ای دوربین مداربسته و تکنولوژی ویدیویی در دو مورد جایزه برتری امنیت و آتش 2018 به عنوان فینالیست معرفی شد.

این جایزه رقابتی که در سال نوزدهم خود صورت می گیرد و دستاوردهای برتر در 26 بخش کلیدی آتش و امنیت شامل افراد، پروژه ها و روندها را مشخص می کند.

 

نوآوری پیشگام ویدیو

شرکت IDIS برای عنوان سازنده سخت افزار امنیتی سال 2018 و سازنده نرم افزار سال نامزد شد که نشان دهنده توانایی های گسترده این شرکت در نوآوری نظارت ویدیویی پیشرفته است.

این جایزه توسط UBM، سازماندهندگان IFSEC بین المللی و Firex بین المللی میزبانی می شود. برندگان در نوامبر 2018 اعلام خواهند شد.

 

تکنولوژی حیاتی سوئیچ کردن به سیستم دیگر[1] در گروه نرم افزار

ورودی IDIS برای این جایزه بر روی تکنولوژی حیاتی سوئیچ کردن به سیستم دیگر که در دوربین ها و NVR های آن نهفته است تمرکز دارد

 

در بخش نرم افزار، ورودی جایزه IDIS بر روی تکنولوژی حیاتی سوئیچ کردن به سیستم دیگر که طی سال پیش در دوربین ها و NVR های آن قرار گرفته تمرکز کرده است. سوئیچ کردن به سیستم دیگر، نگرانی های گسترده درباره تحمل خطای ساختاری ویدیو در سطح شرکتی را حل کرد. این سیستم از از دست رفتن احتمالی تصاویر حیاتی در شرایط خطا مانند عدم ثبات شبکه، خرابی شبکه، خرابی حافظه، خرابی سخت افزار ضبط و قطع شدن منبع انرژی جلوگیری می کند.

به عنوان مدرکی برای اهمیت تکنولوژی سوئیچ کردن به سیستم دیگر، گزارش IFSEC 2018 مشخص کرده است که از 243 شخص حرفه ای که مورد آمارگیری قرار گرفته اند، 65 درصد گفته اند که از دست رفتن تصاویر را بسیار جدی می گیرند، 25 درصد گفته اند که به طور متوسط جدی می گیرند و 9 درصد آن را به عنوان مشکلی کوچک در نظر می گیرند.

 

تامین امنیت دوربین ها، NVR ها و PoE IP

این گزارش جمع بندی می کند از آنجایی که دوربین ها، حافظه NVR و DVR، نرم افزار و PoE یا کابل های دیگر همگی در معرضی خرابی به تعداد بالا قرار دارند قرار دادن احتمال برای گستره ای از نقص ها مورد نیاز است.

در عین حال، در بخش سخت افزار، ورودی جایزه IDIS تعدادی  ازنوآوری ها در سال گذشته مانند خط جدیدی از دوربین های H.265، NVR هایی مانند NVR قدرتمند چهار کانال DR-8364 IDIS و سری 4K DR-8400 NVR که RAID 1، 5 و 6 را پشتیبانی می کند و یک توان عملیاتی 960ips به همراه دارد را برجسته کرد. این جایزه، انکودر ویدیو HDMI/VGA، گستره ای از ابزار آلات نظامی و NVR های مقاوم را نامزد کرد.

 

دوربین Super Fishey با کدک[2] هوشمند IDIS (دوربین Super Fishey 12MP) احتمالا محصول متمایزی است که به سرعت به مدل محبوب کمپانی تبدیل شده است

 

محصول متمایزی که از زمان به بازار آمدنش در اکتبر سال 2017 به محبوب ترین مدل کمپانی تبدیل شده است، دوربین Super Fishey 12MP است. پر فروشترین دوربین این کمپانی تصویر بسیار شفاف 360 درجه می گیرد و با استفاده از کودِک هوشمند آیدیس IDIS تا 90% در حافظه صرفجویی می کند. ویژگی ها آن شامل Dewarping دو طرفه، IR LED تا 15m، یک میکروفون داخلی، WDR واقعی، کنترل های هوشمند UX و ساختار مقاوم در برابر خرابکاری[3] و  آب و هوا است.

جیمز مین، مدی اجرایی IDIS اروپا از این دو نامزدی استقبال کرد و گفت که تمرکز نوآوری همیشه بر این است که مزایای جدیدی به مشتری ها ارائه شود.

"خوشحالم که هیئت داوری مستقل در حالی که ما به ارتقا مرزهای ویدیو نظارتی ادامه می دهیم، تلاش های ما طی 12 ماه گذشته را به رسمیت شناخت. چیزی که این جایزه به رسمیت می شناسد این است که همزمان با پیشرفت تکنولوژی مان، به مشتری هایمان کمک می کنیم تا با ریسک های در حال تغییر و چالش برانگیز دنیای واقعی بهتر مقابله کنند." 

 

شرکت جهانی ویدیو نظارتی

شرکت دوربین مداربسته آیدیس IDIS که در سال 1997 توسط کارشناسانی در زمینه علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی تاسیس شده است، ارائه دهنده جهانی راهکارهای نظارتی است. با دفاتر مرکزی و مراکز تولیدی در کره جنوبی و دفاتری متعهد در بریتانیا، دوبی و آمریکا که آموزش و پشتیبانی های فنی ارائه می کنند، IDIS به شرکت جهانی امنیت تبدیل شده است که برای طیف گسترده ای از بازارهای تجاری و بخش دولتی راه کارهای نظارتی طراحی، توسعه و تولید می کند.    

 

[1] Failover

[2] Codec

[3] Vandal proof

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.